Mallığa Darbe

-Korkuyorum Anne!

-Nnnnn Korkma Yavrum, Bu da Bir Site.

Korsan Site

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes

Sıkıldım! Oyuncaklarımla Oynıycammm

18 Nisan 2009 Cumartesi









Hepimizin bir oyuncak kutusu vardı sanırım. Büyünce, o kutu kayıp bir mekana saklanır ve belki de kendi çocuğumuz olana dek hiç açılmayacaktır.

Ama ergenliğe adım attığımız andan itibaren unuttuğumuz bu oyuncak kutusunun yerini yeni oyuncaklar alır. Oyun da oyuncaklar da hiç bitmez anlayacağın. Sadece oyun ve oyuncaklar değişir. Hatta büyünce daha da körü körüne oynarız oyunu. Oyun olduğunu bile fark etmeden.

Geçen gün arkadaşım "Z" Hayattan çok sıkıldığını intiharı düşündüğünü söyledi. Ben de derdini sordum? İnanılır gibi değil ama derdi falan yoktu. Hani bi laf vardır "derdim bana derman imiş" diye, bu lafın pırlanta gibi gözümün önünde parladığını düşündüm bu cevap karşısında.

Emek yok, hayal yok, hedef yok, amaç yok, peki ne var?

"Bombok bir hayat..." Benim cevabım değil, Z nin cevabı bu.

Hadi hayat çeşitli sebepğlerden ötürü gerçekten boktan ama senin sebeplerin "Z", ölmek için can attığın sebeplerin, hepten boktan. Hatta bir sebebin bile yok!

Anlıycağan sevgili günlük ve bu günlüğü okuyan zerzevat, kendimizi sardığımız monotonluk en sonunda bizi bir hiç ediyor.

"Z" intihar etmek istiyor, çünkü yaşayan bir ölüye dönüşmüş, her günü bir diğerinin aynı. Değiştiremeyeceğinden korkuyor bunu.

"Z" intihar etmek istiyor çünkü hayatın anlamını kaçırmış.

"Z" intihar etmek istiyor çünkü, çünküsü yokkkk...

"Z" sana ne diyim?

Ot çekiyorsun, alkolizm derecesinde içiyorsun, seks desen dibine kadar... Eee daha ne istiyorsun?

"eski oyuncak kutumu geri verin bana"

0 Hoppalaaa!:

KÖSTEKLENENLER

zwani.com myspace graphic comments