Mallığa Darbe

-Korkuyorum Anne!

-Nnnnn Korkma Yavrum, Bu da Bir Site.

Korsan Site

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes

Dünya Duvarlarına Kazıdım Seni

19 Nisan 2009 Pazar

Aslında bunlara inanasım yoktu çok eskiden, ama ne zaman ki Elton John'un O eski klibinde NİKİTA da " Kahrolsun Faşizm" yazısını gördüm Türkçe, o zamandan beri aşağıdakiler olağan geliyo, buyurun:



itraf.com'dan Türklerin dünya duvarlarına "çiziktirdiği" yazılara dair bir derleme. Hakikaten de her yerdeyiz!

  • Eyfel Kulesi'nin en üst katında, balkonu çevreleyen korkulukların üzerinde, "Gülü bir gün, Felek'i her gün, gülü solana kadar, Felek'i ölene kadar seveceğim" yazıyormuş.
  • Notre Dame Kilisesi'ndeki kulenin en tepesinde, doğu tarafına bakan duvarda, koca koca harflerle "T.C. EMİNE" yazısı varmış.
  • Avustralya'daki ünlü Bondi plajını çevreleyen duvarın bir yerinde, devasa harflerle, "Nuray ara beni kuşum" yazıyormuş.
  • İsviçre'nin Basel kentindeki en büyük kilisenin duvarında "İbrahim Tatlıses tek tek" yazıyormuş.
  • Suudi Arabistan, Medine garındaki istasyonun duvarında, "Tekrar geleceğiz" yazıyormuş. Altında da, "Osmanlı" imzası varmış.
  • Malum, Londra'nın Greenwich kentinden sıfır meridyeni geçer. Temsili olarak metalden bir çizgi çekilidir. Tam o çizginin yanında, duvarda, "Burayı da gördüm ya, artık ölsem de gam yemem!" yazıyormuş.
  • Meksika’daki Maya tapınaklarında, en büyük piramidin bir odasının duvarına, "Ne mutlu Türküm diyene!" yazısı kazınmış.

1 Hoppalaaa!:

Adsız dedi ki...

ehehehe :D İnsanımızdaki bu iz bırakma merakı ne olacak yahu :D

KÖSTEKLENENLER

zwani.com myspace graphic comments