Mallığa Darbe

-Korkuyorum Anne!

-Nnnnn Korkma Yavrum, Bu da Bir Site.

Korsan Site

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes

Estetik...

6 Nisan 2009 Pazartesi


Kıçı dünyayla derde girmiş ABD'nin son estetik politikalarından biri olmasın lan bu OBAMA tezgahı diyenler az buz değil.

Bende araştırdım ettim, içini dışına çıkardım işin...

Tabi bi zenci başbakan geldi diye hemen HARLEM'İN başkent ilan edileceğini, R&B' Senfoni orkestrasının devletin resmi orkestrası olacağını hayal etmedim, sadece Eminem'in ne zaman ameliyatla zenci olacağını hayal edebildim, hepsi bu...

Nükleer başlıklı füzeler'in kullanımı, kısıtlandırılması felan konusuna da öyle fazla girmek istemiyorum. Lakin, bu Obama'yı başkan eden, adam eden ABD ELİT'leri'nin kafalarından kim bilir ne cinlikler geçiyordur a.q

Hani zorladık olmadı, bi de yağlayalım hesabı...

Ama yine de devrim sessiz de gelebilir...

Eskiden ABD zevatını 'Bu kış komün gelecek ebenizi belliycek' diye korkuturduk

Şimdilerde ise 'bu bahar Osama bi korsa ama' gibi tekerlemeler dilimize tam dolanacakken ağızımızın tadı bozluyor çünkü bu Osama'nın kimden peyda olduğunu biliyoruz a.q

Adam bi kere masum canlara kast eden bi vahşet abidesi a.q (ABD'nin adamı işte, ne beklenir!)

Lan yoksa Osama deccal, onun başını koparacak Obama da mesih mi?

Baksana biri OS, öbürü OB, gerisi ikisin de de AMA...

Ya bu işlere dalmiyim, bugün havamda değilim bu mevzularda, yoksa aşağıdaki elemanların pozisyonuna sokuşurum:

0 Hoppalaaa!:

KÖSTEKLENENLER

zwani.com myspace graphic comments